În anul de grație 2019, taximetria băimăreană a intrat, în sfârșit, în secolul XXI. Galant Taxi și-a făcut aplicație pentru telefonul mobil! Veste excelentă, chiar dacă răbdarea ne-a fost cam pusă la încercare.
Odată instalată, aplicația poate determina locul în care se află clientul. Locul se poate introduce și de către client, tastând.
Acesta trebuie să indice, de asemenea, numele, numărul de telefon și, dacă dorește, adresa de e-mail. Ceea ce mi se pare foarte util este faptul că există un filtru de alegere a mașinii dorite.
Astfel, clientul poate alege o mașină de top, o mașină spațioasă, o mașină pentru bagaj voluminos, o mașină pentru clienți fumători, pentru un animal cu cușcă, o mașină pentru un animal fără cușcă, cu plata online, cu aer condiționat, pentru transportul mărfii, pentru cursă externă, o mașină de închiriat sau chiar un microbuz.
Clientul poate, de asemenea, să indice destinația unde dorește să ajungă și, astfel, să afle prețul cursei, distanța și durata.
Am citit și o parte dintre recenzii. Nu toate erau pozitive. Unele acuzau întârzieri ale mașinilor sau chiar un comportament neadecvat al șoferilor. Dar dincolo de părerile mai bune sau mai proaste, această aplicație mi se pare un pas hotărât al Galant Taxi înspre civilizație. El dovedește respect pentru client și o adaptare la vremurile pe care le trăim.
Circul adesea cu Galant și așteptam de mult un asemenea pas. Deși, recunosc cinstit, nu mă așteptam. O aplicație pentru taxiuri pare să fie ceva de domeniul SF într-un oraș ca Baia Mare, un oraș de provincie unde oamenii par că se mulțumesc cu puțin. Aici și scandalurile dintre taximetriși și Uber par ecouri de pe o altă planetă.
Acum sper doar ca și celelalte firme de taxi să urmeze exemplul oferit de Galant, iar băimărenii să se bucure de condiții de transport mult mai bune. Oamenii se învață foarte repede cu binele, de aceea mă aștept ca în scurt timp Galant să devină cea mai cerută firmă de taxi de pe piața băimăreană. De acum, taximetriștii Galant vor trebui să fie mult mai atenți la felul în care interacționează cu clienții, pentru că și pretențiile acestora vor crește.
Am aflat despre aplicație de la un taximetrist care m-a adus acasă într-o seară, după o conferință desfășurată la ieșirea din oraș. Mi-a explicat că, acum, până și dispecera care preia apelurile telefonice ale clienților se folosește, în final, tot de aplicație.
I-am mulțumit taximetristului pentru toate informațiile pe care mi le-a oferit și i-am lăsat un mic, aproape nesemnificativ, bacșiș. Dar adevăratul câștig l-am avut eu, pentru că șoferul nu doar că știa multe, dar avea și simțul umorului, așa că, la sfârșitul cursei, am ajuns acasă binedispusă. Dacă toți taximetriștii ar fi așa, lumea ar fi mult mai frumoasă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu